äntligen..

Ja idag är dagen jag väntat på länge. Fru Frisör ska få ta bombnedslaget i egna händer och äntligen ska det bli något gjort åt detta katastrofala. Resultatet kan knappast bli sämre så det är bara att vänta å se. Yes!


Yttligare en dag med värme och har dom hörd vädergudarna rätt ska det bli varm, varmt hela veckan - me liike! Sen att jag ahr världens bästa vänner är det ingen som har undgång, men ville bara tillägna en mening till dom. Underbara & Oslagbara !

Om det blir utgång med Lottisen & FuckFace ikv vet jag inte än, har sjukligt ont i halsen och blev hemskickad från kneget, men lite vin med svin in the sunshine är aldrig fel?!

Nu kickar jag till Billdal, tjing!


- Hejdå länge !!

Kommentarer
Postat av: madelene

vem är din kusin:D

2009-04-27 @ 23:47:50
URL: http://breekke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0