Mr. X



Det började med ett leende när jag såg hans namn på displayen och det leendet blev till pirr i magen.. Det följdes av några oskyldiga möten.. Jag har aldrig ångrat att jag satt just där så då just den dagen och jag kommer aldrig att ångra det heller.. Det var början på våra stunder tillsammans. Jag ville vara så perfekt framför honom, valde ut mina outfits dagar i förväg och vad man valde var noga ända in på huden. Tiden rullade på och timmar efter timmar gick och dagar efter dagar. Känslorna växte i snabb takt, jag blev Kär med ett stort K och jag gillade det. Jag kunde komma på mig själv gå och små le och fnittra till när jag tänkte på han. Han gjorde mig knäsvag genom att bara titta på mig med sina djupa ögon. Ömheten han kunde ge och hur söt han verkligen Är när han sover får mig fortfarande att le innombords. Jag levde i en saga och allt var rosa och doftade vilda blommor. Mina känslor kanske svalnar  men jag vet inte vart på vägen jag tappade han? Varför vill han inte? Är det här slutet på min fairytail?  Egentligen vill jag ju bara såå mycket mer. Är detta slutet, nu och för alltid? Blir det inga oskyldiga möten och heta nätter igen? Klarar jag mig på det vi haft? Nej jag vill ha mer, helst allt.. Bara tiden vet svaren!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0