Ja, jag ljuger så braa ... ;) '


Ut från boet innan årsskiftet? :)
Ja det hade ju iaf verkligen vart något.
Varit på möte i ca 45 minuter. Bra där!   Det ser ganska ljust ut iallafall.
Skolan fungerar, ska ändra CV och kirra ett extrajobb. Ja, det Går bra nu.

Nu är det svåra steget att ta ett seriuostalk med patre och få han att gå
med på noterna annars kan ju min plan kyssa mig i röva!


Nu tänkte jag sätta på dagens första dos. 2 koppar kaffe och sedan ta
reda på den härliga summan som lär försvinna lika snabbt som den
kommer in på kontot. ACK vad mycket utgifter jag har denna månaden:(.

*

I want you by my side, day and night. I just want you close, today & tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0