Hemma kl 04, uppe kl 09..

Godmorgon mitt herrskap.

Var ute på hemligt uppdrag med min högra hand igår. Det blev en "promenad genom stan" i det kyliga höstmörkret, med mysiga uteserveringar som lockade och fina färger på träden. Sedan en tripp till Majorna. Skulle stanna där i 30 minuter med blev kvar i FEM timmar, oops. Dunder och brak iaf. Spelade biljard & gjorde korttrick, allmänt trevligt.

Fick en pik av en vän i morse via sms. Han har nog rätt och det är INTE OKEJ!

Jag e sjuukt trött just nu och ska vara på möte om en halv timma (cirkus). Tänkte fräsha till mig lite alldeles strax och sedan traska bort till helvetet. Tacka fan för myskläder säger jag bara!               Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0