Godmorgon och Godkväll

Min plan idag var att dra med vinan, min kära vänninan som delar mitt vin intresse, till kanske Chez Amis eller AK och ta ett par glas, men ikke då hon inte svarade på luren.  Detta gjorde mig uttråkad så jag la mig i sängen och glodde TV ist.

Somnade efter The Hill förut vid 18 tiden, tänkte att en powernap eller lite vila i 30-40 minuter inte skadade men jodå. Vaknade nu, precis!    Fick sånt groteskt sug efter naturchips (ovanligt). Så jag tvinga med mig min vänstra tutte ut på en kvälls promenad så jag slipper få ångest när jag senare i natt till PB och allt annat trycker i mig en hel påse (A).


Har kommit igång med Projektarbetet nu det blir en överraskningsdag för klassen A+B. 
Går allt vår väg lär det bli lyckat och drygt alla kommer vara där    :). Men det dröjer!

*

Tycker det är tragiskt när alla går bort titt som tätt, vet inte hur många runt om kring, vänner & bekanta som lämnat oss i år. 2008 är verkligen dödens år, sorgens år...   Tänker på alla som gått bort och dom som förlorat någon @}---)--!!!


Johan, jag tänker på dig  d a g l i g e n och skulle ge allt i världen för att få  tillbringa en minut till med dig!
Saknar dig nått så oerhört mycket. Och det blir inte lättare med tiden!  :(.

*

Det jag skrev tidigare Idag ang Mr. X.. Det är tankar och känslor från djuet utav mitt hjärta. Kan nog inte med ord
beskriva det annorlunda eller bättre. Det är så jag kännt i snart 9 månader och fortfarande känner idag. Det gör ont!



Jordin Sparks - Tattooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0