* * *


Jag har kramper i hjärtat!
Helt på ärligt, trodde att jag skulle ramla av stolen och dö på Café Vasa där jag satt med Madde & Martina, M-Trion samlade igen. Flera gånger under dagens lopp har jag fått sånna jobbiga krampattacker, vad är det för nått? Jag ska väl inte redan få hjärtinfarkt och dö? :/

Haft jätte mysigt i fleeera timmar med mina M. Blir antagligen middag på torsdag som jag styrt upp. Ska ju promt ha mina skruvpomfritt så det är bara till att gilla läget.  Tog massa misslyckade bilder som Martina inte skickat ännu men jag lovar att lägga upp en bild i dagarna!

Träffade morbror en snabbis. Johanna min lillkusin med :D, saknar fan min underbara släkt.. Flytta dit? Hmm...

Imorn kommer mina älsklingar hem till säkerheten från Ayia Napa. Wehoo, som jag har längtat. Hoppas dom har med sig nått fint och att jag får brev på posten imorn.


Ne nu blir det ner i soffan och käka chips som min käre vän Jess försov mig med :D.  Heidihooooe suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0