BINGOLOTTO | HEJDÅ

Jätte mysig dag igår. Träffade en vännina på AK och tog ett par glas vin. Puttade av henne från barstolen så hon trillade PLADASK på golvet och spelade lite Bingolotto eftersom mina andra vänner är så sega men i vilket fall, jag vann! Eller a, 2 st Sverigelotter iaf (A).  Senare kom Therese med far och plockade upp mig och vi piskade till Munkebäck och Liseloth.


Tog oss en promenad ner till ICA och köpte Chips, Godis & Riskakor sedan en promenad i höstmörkret upp till L igen.    Kurade ner oss i soffan och satte på Tjenare Kungen:/. Sen Ringde en full fröken Karlsson och var allmänt väck, så söt:).


Dom delade säng och jag tog stolt soffan där Lisen bäddade ner mig och sov till halv tio imorse. Då var det upp-och-hoppa för fredagens VBÅ och köa på toaletten för dusch, sminkning & tandborstning.


Tog ettans spårvagn kl 11:42 mot skolan sa hejdå till mina svin till damer som gör en kickdown suntown till Ayia Napa idag :(. Jag ber till gud att dom kommer hem hela och utan HIV!  Sen en lektion och hem till thaimat med Yoss som sällskap, trevligt!


*

Jag vet vad jag vill, fast ändå inte det är så jobbigt när känslorna spekulerar som dom gör. Dom svalnar det vet jag. Men jag vill jag det? Hmm. Det är Perfekt!  Tack S för att du finns, lyssnar och delar med dig. Behöver det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0