- Shill pomfrill vilken jävla kväll & fylla!!


Började bra med preparty hos Kim, Jess snubbe..
Sen blev det shott, efter shott efter shott.....

Fick inte tag på taxi så Vit limousine in till stan och hångel tillsammans med champange, snygg var han inte heller. Mört var full !! In till avenyn och Park Lane & herrjävlar vad hände där?! Allt jag vet är att min vakt hamnat i gabderoben (what?!)Sen på något vänster tror jag att jag hamna på Gotebar(?) Gamla Harrys med Jimmy och ????? Hjääääälp :S.. Fatta ingenting. Och mina 10 sista ringda samtal var misslyckade försök hem och till pappas mobiler vid 4 - halv5. Okej, lyssna och lär; Blanda inte öl, shottar och champange.. det slutar illa och det är INTE OKEJ.

Vaknade upp vid 9 av att luren ringde, då hade jag ringt fel hem till någon inatt som har en sexa ist för en 9 i sitt hemnr annars samma som vårt. Oj vad irriterad denna människa var :/. Sen somnade jag om i cirkus 2 timmar och vaknar upp av hemtelefonen, jaha.. tack!

Tror jag fortfarande e full? :S                                                     
oj,oj, oj! Måste ta reda på gårdagen .. Skriver sen!  MAAT!!!


       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0