- Nyklippt & bokat tid!

Mötte upp Silly vid 19 tiden och utförde ett hemligt uppdrag som bara vi och hennes boy vet. Hjäääälp den 7e blir ingen rolig dag för nån utav oss well. Det måste ju ske någon gång ;). Efter det drog vi och käka, skräp som vanligt. Sen hit till mig och glodde idol. Sedan klippte hon mig på nått skumt sätt, kolla nyheterna sen gick hon hem. Vi ska på Håkan på Fredag :D!

Längtar tills imorn då jag ska träffa mina psykologer.
Dom lyssnar och delar med sig, precis som jag.
Snacka skit & Dricka vin, bara vi tre - älskvärt!   ♥







If you dont love me, why dont you let me go?
Hava a heart, please, oh dont you have a heart?
Little by litte you fade while I fall apart..


Försvinn ur mina tankar, försvinn ur mina drömmar. 
Du driver mig till vansinne men fan, jag vill inte glömma..


I told you yes, and then you told me no.
Baby, how can you say...
You should be free an I should pay and pay?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0