- Fyfan | Parteeeeeey :D

Nee, nu mår jag fortfarande dåligt, berodde det på krabban tro?
Blir inga giftbags med Wic då hon och brorsan min har månads dag idaaag :D

Så fruktansvärt stort grattis till dom (L). 17 månade idaaaag, WEHOO!

Istället blir det antagligen utgång med Jess som lyckats övertala mig :P. Hahaha. Väntar på att hon ska komma hit så ska jag duscha och sen ska vi la föra lite innan vi kickar in till stan. Pappa är otroligt omedveten om att jag kommer RÅNA honom på öl ikv.  Men det lär han ju märka =/.

Nu ringde jess och sa att hons strax ska gå. Tänkte springa bort till mamma och hämta lite smink innan jag möter henne eftersom mitt fortfarande ligger hos Lisen som befinner sig på "The allaround Island" Cypern. (KOM HEM!!)

Jaja tack för mig.

Raija, gudmors hjärta <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0