- Frustrerad | Förvirrad | Lycklig? | Viktoria | CV


- Jag är så arg på Intrum & Kronofogden, tror dom kan ge mig skulder jag egentligen inte ens har och eftersom jag ej kan bevisa detta blir jag illa tvungen till att betala ett fruktansvärt onödigt belopp på 805 kr. Inte har dom överseende med att man är studerande heller så man smidigt kunde få betala 402.50 kr /mån.  Att jag har räkningar på 3945.50kr denna månaden och andra utgifter på ca 2000 gör det inte lättare då det bara kommer in sammanlagt 4192 kr på kontot. Fan vad frustrerad jag bliiiir!

- Jag kan inte bestämma mig om hur jag känner, jag ler när jag tänker på Dig, ryser i hela kroppen. Det pirrar liksom till.. Som fjärilar i magen. Jag saknar din blick, ditt leende & din närhet. Jag vet inte hur du vill ha det men du vet hur Jag vill. Allt eller inget, men mest av allt vill jag ha hela paketet. Kan inte tänka mig att vara utan våra oskyldiga möten och heta nätter. Det har blivit en del av min vardag. Att bara veta att du finns och att längta tills nästa gång vi ses. Att ha Dig vid min sida, någon som gör mig generad och alldeles varm inombords. Men att inte veta hur du känner och vill ha det gör att mina känslor svalnar, vill jag det? Fan Du gör det inte lätt för mig. "Little by little you fade while I fall apart". Finner inga bättre ord just nu. Vill bara veta, men ändå inte. Men dig vill jag Aldrig glömma! Helvette , jag är förvirrad!

- Framtiden ser hyffsat ljus ut just nu. Skolan går bra och jag mår bra. Lägenhet på gång (?), för hoppningsvis iaf. En mamma som är som hon ska. Världens bästa mormor som jag dock saknar! Underbara vänner; mina psykologer, mina knoddar & fantastic 4(5).. &  a a a h, tacka fan för er - ni gör mig lycklig juu!

Har en sån pirrande känsla i mig och det måste ju bara betyda gott, eller?!  Tänkte hämta ut mina Sverigelotter som jag vann på Bingolotto i söndags, hoppas på det bästa - vem vet kasnke vinner jag miljonen på dom?!
Jag saknar Johan nått så otroligt att det gör ont men när jag tänker på våra minnen kan jag inget annat än Le!

- Möte med goda vänner & alkohol i eftermiddag/kväll på Vikoria (antagligen), kan behövas lite tjejsnack med mina 2 psykologer och när vin är inblandat kan det fan inte gå fel. Ska bli mysigt!

- Nu är det även dags att ta sig tid, sätta sig vid datorn och ändra CV, mejla & springa runt och dela ut. Sala ska hjälpa mig!

Klippte mig igår i en skum friss. Tack Silly <3               //m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0