- Bläääää | Over n' Out Mr. | Giftbag


- Skaldjursfreak som jag är åt jag två räkmackor som nattamat när jag kom hem efter en trevlig kväll hos en betydelsefull vän. Till frukost idag blev jag bjuden på krabba, mmmmums! Men tror dock att jag åt för snabbt och för mycket för nu mår jag fan inte bra. Bläääää!

- Inte träffat honom på över två veckor så dyker han upp när jag minst behöver det. Hans blickar fick mig att smälta igen och hans händer på min kropp.. kan inte beskriva med ord.  Gjorde ett tappert försök att smita in på toaletten men avslutade det ganska snabbt. Åh jag ville, där och då. Men det är först nu efter, UTAN alkohol i kroppen jag inser att det kan inte fortsätta såhär, jag bara ääälskar hans närhet och mår underbart i hans sällskap speciellt när jag är berusad och framförallt när jag har honom för mig själv. Bara vi två. Ingen annan som ens har möjlighet att störa. Det är då jag är Kär. Men nu, idag.. Vill jag bara säga 'försvinn ur mitt liv' men samtidigt som jag har svårt att uttrycka dom orden är jag osäker på vad jag egentligen vill. Finns det någon chans att det blir vi två eller är det helt uteslutet? Det är nog ganska kört. Jag är inte personen som öppnar haspen, det sa han själv :(.
Goodbye my lover, goodbye my friend.. You have been the one, you have been the one for me! - Over n' Out Mr.


- Ikv blir det lite oskyldigt slir med Wic :). Min ena psykolog.. Vi ska få giftbags med perfym & sexleksak ;).  MOHA. Idag ska jag må bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0