- Allmänt fantastisk!

Goddag mina damer & herrar. Kommer nu från dagens lektion i skolan - Körsång.
Jag måste då medge att jag bara tycker det blir tråkigare och tråkigare för varje vecka eftersom vi nu sitter fast i den eländiga låten "All I Ask of You" från Fantomen på Operan.

Så hög överstämma och tråkig understämma att jag inte vill vara med längre. Men jag antar att det bara är att bita ihop, fortsätta le och göra sitt bästa så Fröken Viktoria blir glad..

*

Blir nog att träffa fröken Moberg senare i eftermiddag och ta oss ut på YTTLIGARE ett uppdrag, börjar bli lite mkt missions nu på senare dar.  Men jag trivs i hennes sällskap, hon är ju som sagt min andra halva!   Sen imorn blir det några glas tillsammans med Sala & Wic, myspys där :D. Får se om det blir AK, Chez eller Viktoria, hyffsat tidigt blir det iaf.

Jag försökte komma in och kolla över min blogg tidigare idag och då gick det inte, WHAAT?! var ju då självklart min enda tanke eftersom jag har saker skrivet och sparat här. Men nu verkar allt funka korrekt igen och det gör mig glad! Nu kokar jag nudlar till middag (?) och väntar på mitt kära The Hills. Skriver väl en rad eller så senare ikväll kan jag tänka mig!

"Say you love me every waking moment. Turn my head with talk of summertime...."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0