VARNING !!


Min kära vän Maria (pakt)  skickade mig ett sms, hjälp säger jag bara!


"Snabb info.      Torsdag den 30 oktober kl 12.30 kommer en man skjuta massa människor i Nordstan. Han har lagt ut en video där han lovar att döda folk. För din och min skull, åk INTE till stan. För mer info titta på Loka Nyheter kl 22.00 på TV4. Skicka vidare till alla som bor i Göteborg"

Så vadå liksom, är det utlovat en massak i Nordstan imorgon runt lunch? Shit! Kanske var det mamma menade när hon frågade om jag skulle vara hemma under förmiddagen? Bäst att ringa henne dirr.... Tänk om det är någon man känner, eller om det verkligen händer, någon dör?

Grey's Anatomy ikväll ja!


Kommentarer
Postat av: Martina

Men gumman, han som lagt upp filmen har själv gått till polisen och sagt att det inte var sannt. Han ska inte döda någon :P

2008-10-29 @ 17:24:38
URL: http://muggetina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0