Underbara dag!

Underbara, regniga fredag! Började bra med sovmorgon enda till 11:30. Sen vid 13:30 kicka jag & pappa till Ikea där vi handla låda, 242 värmeljus, lakan och massa mer små bra-att-ha saker. Sen blev det Bolaget för en flaska & en box vin sen köpa med oss Indiskt hem. Vi käkade sen tappade jag upp ett varmt bad, tände vaniljljus, satte på lugn musik och ett glas vin i handen. Hur underbart är inte det då?



Nu är jag sjukt taggad och ser fram emot att få fira och slira med Johanna & co ikväll, men ajg har ju mitt valiga problem såklart - kläder?! Men jag misstänker att det blir min gröna-sköna med mina knähöga låga stövlar ;).. Det är ju en dag imorn också ^^.



Ne nu ska jag korka upp en vinflaska och börja göra mig iordning, hinner jag kickar jag till min käre vän innan jag möter upp dom andra. Ha en sjuukt bra fredag så hörs vi imorgon igen   / xox math!

Kommentarer
Postat av: Martina

Fint ditt skolkort blev.

2008-10-25 @ 15:43:45
URL: http://muggetina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0