Ska ha..

Igår var det mission med Ela.. Haha "En kaka lissabon-punkt-se".. Dör juuve! ;).. Mysigt var det iaf. Kyrkan är INTE öppen okej?! haha.. Me like. Saknat våra hemliga kvälls uppdrag. Ingen som vet, ingen som vet..

- Fructis Nordic Hair Care S&B.
- Solkort, med Melli.
- Ny perfym (vilken?).
- Dove summer glow.
- Dove summer beauty.
- Nya rakblad.
- Mousse & Spray.
- Vaseline Hand & Nail.
- Genomskinligt nagellack.
- Ny nagelfil.
- Med mera.....


Japp, det ska inskaffas snarast :)

Imorn blir det firing och sliring för Johanna N har fyllt 18 :). På lördag likså för då är det Naths dag, så i helgen blir det massa fylla och kalas.

Var det förresten  någon som såg nyheterna igår? Om nya Pressbyrån på Angereds Torg, tro fan att det var Jess som jobbade och fick en kniv riktad mot sig ca 20 cm ifrån. HJÄLP! Fan, stackarn.. Först blir korvkiosken brevid gammla PB i Angered (där hon egentligen jobbar) bombad så det drabbar pressbåron också, sen när hon jobbar på nya så blir hon rånad. Fyfan vilken otis :(. Ne, jag lider fan med henne. Hon förtjänar ikke detta..

Ska på möte om ca 40 minuter igen. hopeing for the best (but expecting the worst). Men tacka fan för att det finns hjälp när man behöver det som mest. har jag turen på min sida för engångs skull? PLEASE! 

Nu ska jag se klart på VBÅ och överväga ifall jag ska pröva en veckas träning med Nath  eller inte, värt ett försök, men jag lär ju inte ha tid ifall jag skulle få jobbet.. Nästa vecka är det Tisdag, Torsdag & Lördag som e miiiina dagar.
Kyss mig hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0