Sjukt stolt!


Ni som känner mig vet hur mitt rum brukar se ut, det är ju ett speciellt system jag har, allt ligger överst! Tyvärr har jag ingen Före bild men efter iaf, dock är jag inte 110% klar. Har damma och dammsuga, igen & tvätta golvet kvar. Och hyllan under sängbordet :P. Jag är iaf stolt!
    

Bild nr 1. -Från dörren. Ska bort med två väskor bakom dörren & städa under sängbordet. Kommer två kuddar till innan månaden är slut!
Bild nr 2. -Från sängfoten. Ska slänga påsen & kartongen bakom tvättkorgen och in med den bakom dörren. Bort med reseväsan och in med handukarna!

Då återstår, dammsugning, dammning & golv tvättning. Men det blir imorn elelr söndag för inatt sover jag i Askim<3


//XOX MATH..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0