Sjukt kul och en jäävla karatefylla!

Jag mötte upp Maria, min PAKT vid pilegården, vi hällde i oss en halv flaska vin på mindre än tre minuter sen hoppa vi på bussen där vi mötte Johanna i egen högperson och vackra Pillan. Kickade in mot chez där folket sedan ramlade in stannade ett par timmar och drog sedan vidare till BLVD. Där blev det sjukt mycket fylla och en jävla massa mitt benor.  Drinkar till höger och vänste, jag lovar att han har ångest idag! Dessutom hittade jag mig en dejt me jag tror att jag ställer in den ;). Hem till Jimmy på D-gatan som var lika med kaos. Men någon gång efter 6 i morse var jag iaf hemma i min säng - gött!



pakt, jag & mittbena
- Ja, med den bilden ovan så ser ni inte ens hälften så fuller jag var. Men det blev den gröna, uppsatt - massa alkohol och en rockare var född ^^..

Idag är det yttligare ett kalas och herre jääävlar vad vi ska slira och fira ^^..
Nath fuller 18 och jag har inte ens ringt än, fan vad kass jag är.. Men iaf, Issa & Issa kommer hit om typ två timmar för att dricka lite innan vi kickar till Nath och jag vaknade för 40 minutersen, och tro fan att det Inte är okej!!!! Nu ska jag klä på mig och springa bort och köpa kycklingrulle, waaah vad hungrig jag ÄR! Nenu är det dags för mat och ta reda på går dagen, tjing mina vänner <3

Kommentarer
Postat av: ...

Haha, jag såg dig igår. Het iaf ;)

2008-10-25 @ 16:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0