Självmord

Hjälp! Gick upp vid halv tio i morse, gjorde i ordning ett varmt bad emd badsalt, bad kulor och skum.. Ställde 3 ljus på toaletten och släckte lampan. Men vilket jag INTE skulle gjort va att sätta på den lugna musiken som fick mig att somna, jag har altså legat där i över 2 timmar och sovit.. Vattnet hunnit bli kallt, musiken var slut och jag missade första lektionen till skolan, tänk ifall jag INTE vaknat när vattnet bubblade upp i näsan på mig, herremingud vad rädd jag blev :(

- Ska egentligen göra mig klar för skolan nu, men så bloggberoende jag är och att jag inte kan slita mig ifrån VBÅ som är helt lost just nu så kommer jag ingenstans. Snabbar mig i reklamerna  haha.. Nu är det bröllopsproblem  alkoholister och mördare, levande döda bebisar osv - DET HÄR klarar jag Inte av haha. insest e bäst familjefest.

Fick ett medd av mitt älskade M imorse, att hon gillar min blogg! Tack så mycket älskling, dock tycker jag själv att den är åt helvete :/. Men skulle absolut kunna hjälpa dig med det jag vet & kan! Måste ses snart igen också. way to long time ago..

VåraBästaÅr


Ne nu är det reklam så jag får allt ta och sätta igång.. Skriver väl ikv. innan jag går ner och är barnvakt för min finaste fyra åring till prinsessa :).

xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0