Romantisk middag för en?! Marrie me!!!

Jag är en sjukt grym kycklingkock..


På vägen till min intervjuv ,som för övrigt gick överraskande bra, fick jag idén att utmana lite vänner. Jag skickade iväg ett mess till ca 10 tjejkompisar som sa:

Jag utamnar dig! Be nästa kille du ser om hans telenr. Vågar du?

Ska snart skicka i väg ett nytt och fråga hur det gick, hur många som gjorde det och om dom fick något nr. Kulig grej jag kom på i brist på annat va?

*
Jag har vart inne nu ett par timmar i värmen vilket är fruktansvärt skönt då jag frös as hell där ute. Nu är det helt serri vintervaring och det är fan inte okej! Eftersom jag också är ensam ikv har jag gett lite snuskiga förhoppningar till en viss herre, då han dock inte kommer innanför mina byxor eller min dörr så lär han bli jävlit irri. Men han förtjänar inget annat.  I anant syfte hade det nog vart lite trevligt med en riktig man som sällskap men det kommer inte på frågan! Istället hoppas jag att få Therralen som nattegäst, vilket heller aldrig är fel. Men inget går upp mot min helt fantastiska kycklingmåltid som egentligen är väldigt romantisk som jag lagat idag. En romantisk middag för en helt enkelt..





Nä nu ska jag allt ta mig i kragen och ta mig till solarieöarna, det är änna på tiden. Det enda som håller mig tillbaks nu är fan vintervädret på utsidan. Jag får nog ta på mig skidkläderna och jogga bort för att hålla värmen, brr & bläää!!!



 

I'v got a brand new attitude and im gonna wear it tonight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0