Rockbaren och tjejtjöt

När man är med dig har man aldrig tråkigt..

Igår tänkte jag lägga mig redan vid 20 tiden, glo Betty & Desp. men ikke. efter mina kära program fick jag med  min mycket älskade vän  f u c k i s  till Chez där vi började med 5-6-7-8 glas var innan vi tog ett sjukt beslut och gick bort mot Rockbaren :P. Vi hade faktiskt grymt kul och det var ett helt perfekt avslut på min födelsedag, fira gör vi ju trotts allt på Lördag! Lite besviken på vissa jag ahde räknat med som smitt andra planer, men då vet med :).


    

taxi hem :=

Nee nu måste jag göra mig i ordning, ska med Jess in till stan för hon ska bjuda på "lunch" och så ska vi snacka tjejtjöt. Sen sak ajg köpa solkort, måste ringa Melli!!!! Haha. Ha det prima <3

xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0