Nyklippt


Jaa jag måste ju bara säga tack till min käre vän Cissi som var snäll och satte saxen i mitt hår, igen :). Nu är det kort men jag gillar det (ett tag).


- bästa bilderna jag kunde hitta på "före", dock typ sämsta bilderna på mig haha..


Ska färga håret senare i eftermiddag, efter mötet om lägenheeten (A) & pizzatime med pappsen. Och tro mig när jag säger att det vergkligen behövs, har ca 13 olika färger ihåret nu och det är INTE OKEJ! Ska kännas skönt att ha det gjort innan den 1a Nov så slipper det se ut som om man har en peruk på hövvet. Hoppas det blir braa, dock samma färg som vanligt MEN man vet aldrig ;).

Lägger upp ikväll på helheten av håret och berättar hur mötet gick, håll nu tummarna för mig mina vänner.

//XOX MAZINA..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0