Nu mår jag bra igen!

Alltid så jävla mycket depp..

Ja, jag har mina fruktansvärt jobbiga depp-perioder då jag jag tar åt mig för allt, bli sur för minsta lilla och kan börja lipa för ingenting. Så har jag mått i 2 dagar nu och trodde det skulle hålla i sig minst en dag till med ikke. Det var väl bara födelsedags ångest i think.

Nu har vi smitt planer för Lördag då det är "MIN" dag och jag ska firas. KOmmer bli sjukt kul om alla slutar vara så griniga och bete sig så jävla klumpigt bara för dom e stressade.  Jag har fått 11/17 svar så jag hoppas att dom andra får tummen ur röven och svarar innan imorn kväll. För på onsdag har jag och mina två festfixare mycket att planera! MOHA..

Blev inget kaffe med Kärleken idag har inte tatt mig till torget heller. Tur att man har en mamma & en syster att råna på balsam då ;)..  Nu är det inte många timmar kvar till jag officiellt blir 19. wawawiewaa vad åren går.  Mormor och jag pratade i telefon föut, ååh vad bäst hon älskar henne så högt över allt annat. Mi corazon es su corazon <3.

Ela - 19 års vännskap<3. Du var där dagen jag föddes och du är här än idag.. åren i mellan ska vi inte prata om för det känns som om dom aldrig gått bort. Dig har jag verkligen gjort allt med, brevid eller framför. Och jag älskar dig för att du är den du är, finns vid min sida och aldrig dömmer mig. För att jag vet att du står upp för min och vaktar min rygg precis så som jag gör för dig. Älskar dig för den du är och hur du är mot mig och andra. Jag älskar att du vet vart du har mig precis så som jag vet vart jag har dig. Jag älskar att du försvarat mig dm svåraste stunderna och att du älskar mig tillbaks! För dig står jag alltid trogen, för dig går jag genom eld och vatten. Ingen kommer någonsin kunna skilja oss åt - vi kommer alltid sitta i samma båt. Mikaela Git (hata mig inte) Moberg. Min elakaela, min sillysickan, min hgra hand, min vänstra tutte, min andra halva, min själis - Mitt Allt (L)


- Fuckers they come and goes -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0