Nu får jag fan ta och ge mig!!

Gaaaah! Blir så sjukt arg på mig själv. Blir svartsjuk på bilder som är tagna för nästan 2 årsen, vad är det liksom?! Jag blir inte arg eller svartsjuk när jag får reda på att mina vänenr gått mig bakom ryggen men när jag ser bilder från år tillbaks går jag i taket.. Det är nått som inte står helrätt till.  Jag måste ta mig i kragen med detta problemet nu, det här håller inte längre. 10 månader wast of time, fast ändå inte. Aldrig mått så bra & dålig på samma gång innan. Men jag ångrar inte heller en sekund:/.. Hade bara velat ha allt istället för att aldrig veta när det verkligen tar slut. Den dagen kan ha varit igår eller vara imorgon, och tro fan att det är det sista jag vill.  åååh, hjälp mig någon och det dirr!

Dagens Horoskop:
Kärlek Dina verkliga känslor för en viss person kan idag skrämma dig. Visst kan kärlek och ovänskap vara tätt sammanflätade.


- Mötet gick bra som bara fan tror jag. Eller det kunde ju knappast gå bättre, för tillfället iaf. Hoppas det blir som vi sa och att jag får all hjälp jag vill, behöver och kan få :) J.P - du är en ängel.

Idag blir det väl bara att vara hemma och se dum ut eftersom mina favvosvin ska mysa utan mig ikväll, riktigt elakt tycker jag & det är INTE OKEJ vill jag lova. Pappa har inte vart hos Stefan och bytt filmerna heller så inget kuligt att titta på. Så det får nog bli ett låångt bad om någon timma och hoppas på att John Blund smyger sig på, för imorn ska vi till Ikeeea :D.

SKULLE NÅGON KUNNA VARA SÅ GULLIG ATT PÅMINNA MIG ATT PRATA MED PAPPS ANG. 1a NOV?!?! Man tackar på förhand isf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0