Myspys!

Igår kväll la jag mig i ett bad för att slappna av. Myspys! Dämpade ljuset, satte på lite lugn musik och så. Det var riktigt avslappnande vill jag bara be att tala om. Måste jag göra oftare på kvällarna. Så när jag känner mig trött är det bara att  gå upp och hoppa dirr i säng :)

Sjukt nöjd med håret! Bara att mitt redan runda ansikte blir Ännu rundare :P. Men eeh sånt får man faktiskt leva med. Jag har lekt rund med "kameran" medans mor min var här på en kopp kaffe (låna datorn). Haha, jag fastnar verkligen inte. Men får väl lägga upp nått för skojs skull, har ju fått bekräftat att VISSA läser inte om det inte ligger bilder uppe haha.  IM BACK!!

Idag är det bara körsång i skolan om ca en timma. Sen efter det ska jag ta mig mot A-town och hämta lite grejer  sen upp till min handikappade vän Sanna och hälsa på. Ska bli kul att se henne var ju över två veckorsen typ =(.

- Jag glömde skriva igår att Life ringde upp mig och jag ska på arbetsintervjuv nästa vecka, wawawiewaa det vore dunder om jag fick jobbet :).

Vad hände under DW igår då? 5 år fram? Hmm.. aja haha får väl vänta en vecka och se hur det är. Ne nu ska jag strax springa bort till min mam som ringde och sa att skolkorten REDAN har kommit, hjääälp! aja.. Puss & Kram!


     - Godmorgon allesammans:)             - Lite bättre än igår kanske, stort head?


- Dagens outfit, wawawiewaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0