Mötet & Håret


- Mötet gick galant, tacka fan för det. Ska skriva intresseanmälan till Poseidon-Hembo, då eftersom pappa bor & jobbar inom P. så bör jag få förtur HOPPAS! så nu rä det bara att vänta ett par veckor och hoppas på att något händer. wawaeiewaa, snart är jag ute ur boet for real :D..

- Håret. Nu har jag inte 13 olika färger i håret utan snarare 3. Bättre det! Dock bråkade färgen och jag en del så hela min fejja e täckt av brun hårfärg, och alla som någonsin färgat håret mörkt vet ju vilken plåga det är att få bort :(.
Försökte ta efter bilder, men fan vad jag INTE fastnar på bild idag. Men jag kan lägga upp ändå :P. Men om ni vill veta är jag nöjd, lite arg för färgen i ansiktet och jag på bara några minuter blev mycket blekare än innan. Solarieöarna - here I come!

-Frölunda leder mot Färjestad med 2-0 i första perioden, me like. HEJA FRÖÖÖLUUUNDAA..  Nu väntar jag på Ugly, så innan dess ska jag gå ut och röka lite cigg med en kopp te coh sedan krypa till kojs. See yaa leater!  



 
- där ser ni, mörkt och kort. Syns dock inte att det är uppklippt :/

xox !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0