Min andra halva & jag!


Japp nu blir det snart ut på lustigheter igen, vi e ju bara för roliga med våra hemliga uppdrag. Men först ska vi ta en kvälls promenad bort till McD och mysa.  Får väl se om hon tar med sin kamera, men kan nästan gissa på att hon säger  "Den var urladdad" Haha, typiskt Silly. Vi ska prata snusk & hemligheter, blev lite nyfiken på Issa x2s tjöt om likdumpning, hm undra hur min högra hand skulle gå till väga.. Det ska jag ta reda på! Haha

Dåligt med kommentarer fortfarande, tråkigt. Men läsarna växer mer & mer för varje dag, me like..

Hmm, jag har sedan ett år tillbaka nått vi kallar för bloggberoende, men tycker ändå inte att jag skriver om något intressant iofs skriver jag väl mest för mig själv för att det är sjukt kul att läsa om några år eller så.. Men kom gärna med förslag osv vad ni vill läsa & se mer av!



Ne, Min högra hand, Min vänstra tutte, Min andra halva, Min själis, Min Sillysickan, Min ElakaEla, Mitt allt - see you soon honey <3


Måste bara nämna min barndomskompis MELLI, hon e  för rolig hon
- Vi SKA sola nästa vecka gumman!

Kommentarer
Postat av: Issa

Ett bra sätt att bli av med ett lik:

Ta bort allt kött och stek, ge sedan köttet till en hund som äter upp allt.

Sen tar du alla benen, åker ut med bilen och slänger ett ben lite här och där.

Folk kommer tro att det är djurben, och vem kollar vad en hund har ätit?

Skit bra =D



Har du något förslag?

2008-10-23 @ 17:04:12
URL: http://bagindabox.blogg.se/
Postat av: math..

Issa:



Haha klockrent. Vi pratade om det men kom fan inte på nått klyftigt sätt. Var mer into the food. Yuuue, tänk om detr var människa jag ååt? :|



Har du dumpat något lik på sistonde?

2008-10-23 @ 18:36:54
URL: http://billyfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0