Karatefylla | Barnkalas | Utgång!


Japps, igår blev mys till fylla. Mört blev karate så det stod härliga till, blev flickvän för ett par sekunder och hade serioustalk med farbror blå.

Kom iaf till fuckis strax efter 20 tiden, kollade Idol & Singing Bee samtidigt som vi grogga, starkt! Sen tog i oss ner till "the N twins" och söp till det, alla utan Thess & darL var nog fullare än fullast och jag gjorde bort mig,  i g e n ..
Jag kan alltså inte träffa h*n jag gör samma sak jämt, jag tror att jag klarar det men det är omöjligt. FAN! Men det va trevligt, saknat h*n som sagt och nu är jag tillbaks på ruta ett I think.

- Bakfull som ett as var jag när pappa kom som räddare i nöden och hämtade mig från Askim vid 14:30. Hem och var som en speedad strutts i duschen och med smink då Nattis kalas började 15. Men jag hann och allt gick galant. Har dock mått kasst as hell hela dagen och har precis slutat skaka. Väntar på att sis ska höra av sig så att hennes robban kan köra mig till T då jag ska låna hennes dusch & råna hennes kylskåp sen ska jag också bli rund om fötterna på hennes bekostan :D. Sedan blir det uuutgång. Får väl möta upp Raffe och dom också som ska ut efter tolv för Ras bli stor pojk imooorn :D

Imorn är det söndag vilket betyder OTH & GG. oooh me like!                          XOX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0