Jag veeet. Det var ett skämt!


Fifan vad ensam jag är då..


Jag har fått många mess, samtal, mejl och även en kommentar om att det inte var sant. Jag vet att dom inte sa något på nyheterna och att det stod i Metro. Men min  första reaktion, mitt hjärta hoppade ur led 30 gånger om! Så det var ingen som sköt halva nordstan i runt ! Tacka fan för det...

- Inatt sov jag i en väldigt liten säng, vid en sjö, i en skog.. Med andra ord hos Jennssan i Mölnlycke ;). Det var la mysigt men hon har en tedens att somna illa kvickt. Vilket jag tycker är lite tråk då jag själv har stora sömnproblem.

Vid 13 kom vi hem hit till mig, då jag kom på att pappa, mamma & bror lämnat Göteborg. Även mormor och Lasse. Så jag har inte en jävel kvar i närheten. Eller jo, min syster men räknas hon? Dirr efter VBÅ ställde jag mig i en varm och gud så skön dusch för kl. 16 är det jag som sitter på arbetsinterjuv och charmar till mig ett grymt kul jobb!

Sen ska jag sola, träffa  f u c k i s  ?! och bara gotta mig. 2 dagar kvar till det blir firing och sliring, bara för MIG! Tro fan att det ska bli ball as hell och alla är där för MIN skull, moha!

Måste sätta mig med min ängel till granne och disskutera Lördagen i ära också. Vi vill ju inte ha komplikationer på min dag. Då ska allt bli priam och gå dunder bra. Dock har jag fortfarnade ingen dräkt och ekonomin svajar. Men jag löser det för det är sånt vi är bra på mina svin och jag, F4 <3..

Lite snyggare, lite skruvigare


Kommentarer
Postat av: Issa

Vad är det för jobb?

Lycka till =)

2008-10-30 @ 16:07:44
URL: http://bagindabox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0