Inte så kreativ?!



Haha ja som ni ser har jag gjort mig ett tappert försök, utan hjälp att fixa till bloggen lite. Jag måste ju medge att den inte är den bästa, men sjukt mycket bättre än innan, eller?  Någon som har förslag elller liknande för hur jag kan göra?

-Myste iaf med kärleken samtidigt som jag var barnvakt för Prinsessan Nathalie igår/natt. Vi kollade Sex and the City för min fjärde gång och bakade kladdkaka, och gud så god!  Gjorde ordning en bit emd fyra ljus i som Nattis fick till frukost då hon fyller 4 idag - HIPP HIPP HURRA! Sen kröp vi till kojs, kollade lite 2 ½ män och somnade på stutts.

Vaknade 12:30 idag, kärleken borta, Nattis på dagis och ängeln till granne i soffan. Så jag fick helt enkelt traska hem och fixa det jag på börjat, annars lär det aaaldrig bli klart. inte för att jag gjort det ännu men eeh, jag gör det snart - jag lovar*.

-Kvällen ser ut att bli ganska lugn för mig och T's del, middag hos henne har vi planerat. Men känner man oss rätt blir det ALDRIG som vi planerar ;). Mr X.  hörde av sig imorse, åååh...

Jag saknar din blick, dig röst, ditt sätt att gå, ditt leende, hur du tar på mig, hur du förför mig.. Jag saknar Dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0