Heja Blåvitt!

Jag dör för The Hills, det bästa ever! Jag kan verkligen se samma avsnitt om och om igen. Asball.. Men jag blir så besviken på att avsnitten är så  j ä v l a  korta. Jag har tänkt på det, tänk om en kamera hade följt mig och mina vänner ett tag, haha jävlar vilket drama det hade blivit. Med våra åsikter, festvanor och rivaler. Inte nog med det, killarna! det hade blivit KAOS! Men fan vad ball, jag hade verkligen velat se det och jag tror att "någon" håller med mig :P..

Jag längtar verkligen till ikv då jag ska gosa ner mig i Jennys soffa och sätta på Love & Basketball och med Sis som sällskap ifall hon inte ångrar sig i sista minut och stannar med Sin Robban.. Hade velat  ha hennes goda äppelpaj när jag sitter därnere i höstmörkret! Men det är lugnt, jag lyckas väl hitta nått gott att mysa mer. Bubbelvatten iaf, utan tvekan! man blir så deppig i detta vädret :(.

     Sodastream   GE MIG!
Bild 1. Från mitt vadagsrumsfönster kl 18 ca. INTE OK!
Bild 2. Min underbara, älskade Sodastream :).
Bild 3. Bubbelvatten & Naturchips, kill me (L)


Sitter och tjötar emd en "barndomskompis" på MSN, eller vi umgicks en del i typ 5e klass. Det är sjukt att vi aldrig ses eller hör av varandra längre, vi bor 300 meter ifrån varandra. Gått på samma skola i 2 år. Bytt nr för att ses på fika & en cigg men har det hänt? Nej! Ganska komiskt ändå. Tror vi får ta tag i den saken snart. Kanske bli solarie-buddies?! :)

Annars så mår Therese illa, Mikaelas mandlar är svulna och jag har ont i hela kroppen. Sanna är nyopererad och allt går åt skogen. Jaja vi mår snart bättre igen, för om 12 dagar ska vi festa som ALDRIG förr ;). haha orka att vi alla är sjuka samtidigt.

By the way; Mikaela Nähr, Maria M, Jenny Aandreasson, Wictoria W, Jenny Holm, Jennifer K, Mikaela Moberg, Sara S, Therese D, Sanna E, Ulrica C, Sandra R, Linette W, Liseloth W, Martina R, Madeliene K, Nathalie K & Jessica S - Boka INTE upp er den 1 Nov, då till hör ni mig ;)!

Mer info kommer under helgen, i think. 

Blåvitt med i GULDKAMPEN <3                                                //xox math..

Kommentarer
Postat av: Martina

Va e de då da? e de inte halloween då?

2008-10-21 @ 10:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0