Hatar fortfarande att fylla år, förstå?

Mamma, min starka stjärna..

Min alldeles egna stjärna till mor går igenom en tuff period nu och tro fan att jag förstår henne. Kan absolut inte vara lätt att gå i hennes skor just nu. Dessutom letar hon som galning efter hus mitt ute i ingenstans men jag vill inte att hon ska flytta härifrån. Dock kan det vara jävligt skönt att ha en säker plats att fly till för även jag har ju mina dagar och perioder. Men det här emd husletande går tyvärr inte så bra, men jag hjälper henne med att låna ut datorn då hon inte hinner kolla allt på den sega dom har på jobbet.

- Gratulationerna bara strömmar in och jag börjar undra om folk känner sig tvingade att gratta? Haha jag menar, visst idag var det 19 årsen jag föddes men det är ju egentligen vilken jävla vanlig tisdag som helst.  Sen kan jag stolt säga att NEJ, jag har inte fått presenter eller frukost på sängen för jag vill inte ha sånt, det är bara onödigt och oftast jävligt falskt. Bara för att det står på papper att jag föddes 28e oktober ska man la ine behöva får massa saker och bli uppvaktad, ne sånt klarar jag inte av.  Det är en vanlig tisdag idag. Och på lördag är väl meningen att jag ska firas men jag ser det som en kul grej med några vänner samlade.  Klart att alla tycker om att få en present då och då, men det kan man ge närsom helst.. Det är då det uppskattas! Kan vi inte ändra att jag fyller år på julafton typ? Då slipper allt handla om mig och folk slipper förvänta sig att jag ska göra det ena och det andra, gå ut, ha fest, fått presenter osv.  Well, har väl fått min poäng sagd nu. Och Therese, nej jag är inte tråkig. Bara ärlig ;). Kom nu hem med hud & hårprodukter från Ullared till mig ;) - MOHA!

   


Jag har påbörjat städningen när Silly kom för att käka kebabtallrik det svinet, men avbröt när mam's kom hit på kaffe, vi tjöta och räkna matte, mycket trevlig må jag säga!  Jag misstänker att jag får sätta fart snart igen ifall jag ska vara klar med allt och ha duschat vid 16. Annars får jag väl mig en utskällning när pappa kliver genom dörrn och monica blir nog ännu argare. Jaja...

JAG HAR HITTAT MIN VINTERMOS IGEN, MIN KÄNDA, ÄLSAKDE LILLA HÄRLIGA SAK SOM VAR MED ÖÖÖÖVERAALLT I VÅRAS, WIIIE - TACK BÖGEN (F) =)

På torsdag är det arbetsintervjuv, hoppas på det bästa! Wish me luck folks :D


Carina Elisabeth Larsson Hallén (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0