Fortfarnade AJ!

Jag har fortfarande kramper i magen och sjukligt ont i min rygg, kill me! Jag vet inte vart jag ska ta vägen :/. Gossip & OTH  är ju bara sååå intressant just nu och jag vill se fortsättningen nu, nu, NU. Men jag ska ikke tanka!

Grannbögen hemma ifrån Schweiz och försåv mig med utländska cigaretter och det är alltid uppskattat när kassan är tom :). Tjaffsar med Stor Larsson och jag längtar efter att få lämna boet, helst dirr! Ne nu ska jag ut och ta dagens första cigarett. för jag har ju flera pakeeet.

9 dagar kvaar :).  Skola imorn, Rättskunskap & Foto wawawiewa.      / xoxo - mazina.

Kommentarer
Postat av: Issa

Hihi tack =)

Det är en Apple MacBook =)

2008-10-19 @ 20:31:54
URL: http://bagindabox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0