* * *

Jag har fått inspiration..

Igår kom en kär vän förbi, börjar tappa förståndet och slutar vara sig själv. Dom han vill och kan prata med är inte många och ack dom fösvinner fortare och fortare. Vi tycker om att prata med varandra han & jag. Vi förstår. Vi lyssnar på varandra och delar med oss av våra åsikter. Han är min vän och han tillhör min elit. Däför jag jag allt jag kan för att få honom back on track.. Jag vet att det går, han ska bara inse det själv och släppa det som får honom att tappa sitt sunda förnuft.

Låg och snooza mellan 8 och halv 12 idag. Känns helt onödigt av någon konstig anledning. Varför inte bara sova till 12 när man ändå tagit dagen ledig? I vilket fall är jag glad över att jag lyckats stanna i mörkret och värmen såpass länge då kylan och utsikten när jag kom upp inte var något vidare..

Jag har hittat en blogg, som jag nu följer på bloggkoll.se som jag också blir helt fashinerad av. Finner inga ord för hur intresssant jag tycker det är att följa denna svenska flicka under hennes "semester" veckor i Los Angeles. Hur hon som en fis i rymden kör ner  till stranden på morran och sedan påvägen hem tittar in på en drop-in salong och kirrar naglar på 30 minuter, sjukt billigt. på tal om naglar så längrar jag in i döden tills mina vuxit jämt ut igen så jag kan hälsa på hos Tant Lisa och hon förstärker och målar dom åt mig. Det känns ju faktiskt såå mycket bättre att sina egna naglar än nått jävla acryl man betalar flera hundra som ändå bara går av eftersom man oroar sig för mycket och är way to försiktig.



    


Bild 1
: Acrylnaglar, sjukt vackra - hållbara?
Bild 2: Mina egna naglar, dålig bild dock :/

Om ca en timma ska jag & min käre far ta oss till Ikea, inhandla lite saker till mig! Sen i eftermiddag/kväll ska jag nog bort till min just käre vän och ta ett par kalla innan jag åker med in mot stan för att börja firandet av vår underbart vackra Johanna som i veckan fyllde 18. Jag hoppas det blir en bra och lyckad kväll och att jag klarar av att inte göra bort mig.. Det hade ju verkligen varit grädden över moset. Men jävlar, ikväll ska ni få se på fan för Billy the mört ska bli karate; supa, slåss & ligga!
I'm not an alcoholic, they go to meetings. I'm just drunk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0