* * *


- Tvättat från 16 igår till NU. Var preciiiis nere och hämtade det sista!  Hade sån otur, men nu är jag iaf klar. Kollade posten också, fått sånna värdekuponger från Hair Fantasy. Silly dör väl när/om hon ser vad ögonfransförlängning kostar ;). Sen är inte 190 kr för piercing ink. smycke speciellt dyrt heller, hmm. Vart skulle jag passa med en piercing?

Passade iaf Nattis i natt, kl 22:30 ringde mina favoriter Ela & Thess på dörrn och ahde med sig chips och godis.  Vi kollade på en hackande "How to lose a guy in 10 days", Therras favvo! Sen satt vi och tjöta om allt mellan himmel och jord. När det var sovdags och alla tre skulle knö i en säng fick jag & Silly skrattanfall, oj vad irri T blev :P. hade iofs nog jag med blivit ifall kl var 4 och jag skulle upp halv 8 för att ta mig till jobbet.

Sen har jag vartit i skolan idag "duktig" som jag är. Dock lyckades jag, Issa, Issa, Yoss & Nath bli utslängda, hahaha.. Vi spelade Neger! fortsatte en stund i cafét, Pakt kom förbi och sprutade i munnen på mig sen gick jag hem, vända jackan och koka nudlar som jag år till VBÅ!

silly, Therra & FlörtJag & Prinsessan NathalieLillmick and me


Ikväll/natt ska jag ha prinsessan igen och glo plasma/lcd med min Kärlek som ska hålla mig sällskap och sova vid min sida :), me like.. Har lovat att vi ska se SATC också (igen x2 för mig). men det är faktsitsk bra! Jag diggar den.. Väntar nu på att pappsen ska komma och laga maat till mig, (tro det eller ej) men GOD korvstroganoff. Dock är det bara pappas KSF jag gillar men den är sjukt god, kan äta hur mycket som helst. Gott, gotti, gott, gott!

Tycker folket är fruktansvärt dåliga på att kommentera?
 Hallå, säg nått för all dell!                                       //XOXO


Ps.. min älskade Sanna-Rut opererades idag och jag ber av hela mitt hjärta till gud att det gick kalasbra!<3

Kommentarer
Postat av: Martina

Visste inte ens att man kunde kommentera :) hur gör man en sån här blogg? har gjort en men fattar inte hur man gör så den blir som din :) pösssokläm

2008-10-20 @ 12:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0