* * *


Gaaah vad jag stör mig på den pantade, fula fittan till blondin! Jag vet inte vart jag ska ta vägen?! När jag väl lämnar henne ifred så är det hon som gör detsamma mot mig, eller i think she is men för i helvette, vem annars skulle det vara, ha?! ååååh När jag väl får detta utrett (om det nu är möjligt) ska hon få veta varje lite detalj vi gjort och inte gjort, vem som sårat vem och vad som har vart bra och dåligt. varför jag betett mig som jag har och ALLT som hon någonsin kommer kunna veta.. Det värsta är att vi så jävla lika till höger och vänster att vi hade nog vart bästa vänner i en annan värld, hm. Livet är allt skumt! Jag har ju dessutom bett om ursäkt, så få mig inte till att ta tillbaks det och börja om på nytt. Kanske ligger lite sanning i det sagt också. Så ta åt dig din fitta!

Rättegång idag och jag hoppas fan på att det går bra. (F)

Jessica har rökt cigg idag det aset, inte jag för jag e fan bra! Ska leta upp min gamla stegräknare också och bli riktigt hurtig, får väl gå ett varv i slingan innan jag blir tv torsk ikväll. Om cirkus två timmar kickar Jess och Jag till M-town och Skåne :). Feff ville ju inte hänga med den lata saken, haha! Hade tänkt att möta upp Therra också så jag kan få mitt smink och busskort hon hämtat från Lisen åt mig. Så rar hon e, dessutom har hon hjälpt mig lite med födelsedagsplanerna också. Dom kommer jag ut med senare ska bara sparka ut pappa och se till att Thess & Silly får ledigt.  Jaja, nu ska jag se klart på VBÅ sen duscha av mig.                // xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0