* * *


Igår hade jag bestämt mig för att bara vara hemma o mysa, med chips & Idol typ. Men jag & Silly hamnade hos Edw ist, trevlig att se alla gamla goa, glada faces igen. Men det blev tidig hemgång för nattamat, asgott verkligen. Synd att sommarn är över och att grillkött försvinner! Strax efter 02 lämnade min stjärna mig och kicka hem. Jag hoppade dirr ner i sängen och somnade på två röda.


Om du hör något i luften som surrar, så är det bara jag som hurrar! Grattis på födelsedagen hjärtat, hoppas du får en oförglömmlig 20 års dag c",)..
Ta vara på åldern för nu är du bolagsmyndig, fira med måtta!!



*  *  *  *  *

Ikväll får vi se hur det blir, Jess vill ha med mig till killens polare som ska ha feting fast Jag vill ju då ut på stan och snurra. Men med min plånbok lär ju inte det hända :P haha.. nee nu ska jag käka frulle sen diska, duscha osv. Ha en underbar Lördag och HEJA SVERIGE ikv då dom möter Portugal på Råsunda.
                                                                                     
                                                                               // xox math..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0