* * *


Igår blev det bravader då vi firade Lisen utan henne! Mötte min högra hand på Frölunda Torg vid halv sju för att springa till bolaget och sedan till mig för att chilla på min balle med ett par öl (som alltid). Jimmy hämtade upp oss och så kolla vi Simpsons på hans typ 52" tv i väntan på Thess och Adam. Thess kom, ölen kom.. Merceders- Benz ner till A. där även kärleken höll till under täcket sen nått jävla skumpt ölspel. Det blev fylla! För oss alla i think...

Sen vid 1:30 lämnade vi i taxi till Opaltorget(?) mötte upp Sillys love
och hans vän Richard. Tog oss en promenad och rökte cigg.
Sen blev det sleepover hos Mikaela ♥.


Så nu har vi myst hela morgonen med mackor utan russin men 
ville egentligen bara sova, kallt som fan var det också och det var INTE OKEJ!

Kollade VBÅ innan jag tog den sena bussen hem och
ikv ska vi till Liseberg och mysa!  Wawawiiiewaaa jag älskar henne! ....  
san & thess med,  dom får jorden att gå runt ♥..

allways and forever, we will shine.
-Utan er, ingen billyfish-

________


Klicka på länken nedan:

http://www.tatuagemdaboa.com.br/

1. Vänta tills tjejen laddats färdigt.

2. Skriv ditt Förnamn i första raden.

3. Skriv ditt efternamn i andra raden.

OBS! Du behöver inte fylla i e-post!

4. Tryck på knappen VISUALIZAR.

(Snodde den ifrån Yoss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0