28e Oktober 1989 Kl. 02.59...

För att födelsedagar är överskattat..

Japp det är precis min åsikt, såsom jul & nyår med. Satt nere nu med min ängel till granne och pratade om diverse högtider, och trofan att det inte är värd att lägga pengar och spendera tid på det längre?! Jenny ska jobba och jag har även planerat min nyårsafton, passar det inte dom jag vill ha i mitt sällskap så skiter jag i det. Thats it.

Med rubriken och det ovan nämnda fyller jag 19 imorn, hur värt är det att fira på en skala? För det första är åldern bara en siffra, känner mig äldre i huvudet, ser yngre ut och det andra är det den onödigaste åldern ever, trotts att jag hade sjuuk ångest på min 17års dag så känns detta nästan värre.

Men min käre vän  f u c k i s  har fått mig till att fira detta iaf, min andra halva jobbar och jag fick skära ner på antalet (förlåt gummsor). Men det kommer ske på Lördag och temat är självklart Halloween. Ni som är heders, ni har fått sms som inbjudan, er andra: vi ses i vimmlet!

*

Inatt var jag barnvakt åt prinsessan Nathalie, kollade på Love and Basketball och herrejävlar vad bra den är. NU ska jag röjja lite här hemma för imorn kommer ju Fru Monica med barn, kan tänka mig att grannbögen och lillen är bjudna också. Inte fan vet jag - pappas påhitt. Skiter i släkten i år. Blir bara en kaffe med mammsen imorn på förmiddagen.

- Sen ska jag ta mig bort till torget för en kaffe med Kärleken, ska även inhandla lite på min lista jag skrev härom dagen.. Mitt balsam är slut, så det är ganska akut! Sen får jag se om jag hookar upp med Fuckface eller hon den vackra ikväll. Nått ska jag fan göra för en  minut i tre i natt, är det inte jag som sitter ensam.



Asså stumpan, har du hittat hit. Det var väl roligt! Har du då också lust att sluta terra mig via telefon när du ändå läser allt jag gör här?  Man tackar och bugar för det isf. Sjukt trött på dig. Du har förföljt mig i ett år nu och helt serri, det är fan INTE OKEJ!


Jag har de bästa, min alldeles egna elit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0