- Therese Dahlman, ett namn värt att nämna!

Blev inget Café Skåne då Jess sov i flera timmar. När hon väl vakna skulle hon helt plötsligt vara barnvakt då hennes mam fick åka in igen, jobbigt - i know! Men jag kan ju inte deppa ner mig för det c",).

Jag började städa lite ist, slängde ALL min tvätt i tvättkorgen, rensade lite på "bordet", satte upp tvättid (torsdag kl 16) och tog ut all disk. Funderar på att fortsätta pilla lite därinne medans jag väntar på att Therra, mitt fuckface) ska höra av sig om jag ska ta mig ut till M-Town på besök eller ej. Men först väntar jag på mat. kött ris & B-sås muuums. Men fan jag vill göra om i mitt rum, vilket är näst in till OMÖJLIGT för att det är så litet, men mest av allt vill jag verkligen ha lägenheten på Storgatan 32(?), 10e Vån, me like alot. Där hade jag kunnat göra allt möjligt. Gud vad jag började fantisera nu haha.

Jag har en stark känsla om att Life kommer ringa mig om jobbet. Det vore faktiskt kul, jag trivdes ju på Sportlife så sätt var bara alla barn och tider som blev jobbigt. Ska jag jobba så ska jag jobba inte leka mamma för minimumlön!

Gissar på att maten e klar om sisådär 15 minuter en kvart;) efter det ska jag nog, hm.. Bädda rent och dammsuga kanske? Låter inte helt fel faktiskt. Blir pappa glad också. Vpoints på mig igen. Frågan är om man åker till Mölndal sen, ska man promenera hem då? Just det, skulle hitta min stegis:P. See ya   / xox m.

Fuckface n Me <3LovelyMthina L vs. Therese D.

Kommentarer
Postat av: therr

söt du är älskling :) love yooou

2008-10-15 @ 11:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0