- Skribent | Jag behöver hjälp!


- Jag har alltid velat kunna skriva sådär bra som många kan. Som skribenter till bloggar och krönikor ungefär. Varför jag inte lärt mig denna skrivkonst är ett frågetecken för mig. Min mamma & min syster kan ju skriva. Varför skulle inte jag kunna göra det då? Hmm, kanske borde söka till en sån dära skrivkurs så förbättrar man handstilen samtidigt:).

- Nee nu är jag trött på layouten på denna blogg så nu behöver jag hjälp och det Promt! Issa, issa, issa.. När i hela friden ska du ta dig i kragen och hjälpa mig? Börjar ju bli pinsamt detta här :P.

*

Jag somnade efter VBÅ typ, vaknade för en timma sen så nu har jag duschat av mig ölen och satte precis på mat. Blir korvstoganoff. Typ det enda som finns :(. Men jag är allt duktig och lagar till de så pappa har maten på bordet när han kommer hem vid 20 tiden efter att tagit hand om alla 30 ungar som alla andra torsdagar. Visst e han av guld?


Det verkar inte som min sjätte blir av idag heller då Jess igorerar mina mess och telefonsamtal, va fan har hänt den här gången då?! ÅH, vill bara gråta ibland.

Sjuuukt hungrig nu asså och det är fan inte okej.
Stör mig fortfarande på "henne" och jag tror jag tog ut lite extra ilska på Danskan istället då jag inte vill eller fått chansen att konfrentera denna andra blonda dam på hemmaplan. Oj vad mycket tankar som flyger upp i era huvuden nu haha.. It will be safe with me, i never tell ;).


xox

Kommentarer
Postat av: Issa

Vi kan ta det vilken dag som helst. Kom till skolan bara för helvete =P

Haha.

2008-10-09 @ 20:36:57
URL: http://bagindabox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0