- Mössprovning | Angered | Mölndal, Café Skåne | Tvätt | Sola & Barnvakt..


Japp, hela min dag.
Klockan elva imorse var det mössprovning, beställt för över tusenlappen och det känns kalasbra! ååh, vad jag längtar tills studenten nu! Efter det lurade Jess med mig och Deron till Angered för att hämta stålar. Sen kickade vi till Mölndal och frodade på Skåne, som vanligt ;).

Nu kom lillebror hem som jag ska passa till kl 19, så jag ska ner och slänga i FYRA maskiner tvätt, egentligen 5 men sängkläderna tar jag imorn eller på söndag! Om jag orkar ska jag sedan dammsuga som jag aldrig gjorde igår, sen bädda rent. Vpoints IGEN..

Idag ska jag och Silly ta oss till solarieöarna, wawawiewa, det kan behövas!

Ikväll ska jag vara babysitter år bästaste Nattis, igen.. Saknat min lilla prinsessa hehe. På lördag ska jag ta med brorsan och gå på 4 års kalas hos henne, hehe...

Ne plikten kallar, xox math..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0