- Ikväll blir det sliring och firing(?) | Ledig Tjänst!


Japp nu är det planerat och bestämt. Ska till Jess & Kim vid halv åtta, är näst in till säker på att min Safir hänger med ist för att gå på preparty med massa pojkar och eventuellt deras "Tjejkår"  Blir väl lite öling hos dom sen kickdown downtown och slira till det regält.  Se om man hookar upp med Mr. B och gratulerar en stund också. Hade inte suttit fel, var ett tagsen man träffade Dig, min vän. Isf blir det även firing! Kom nyss upp ur ett skönt bad, dock hatar jag egentligen att bada ensam. Men det satt inte fel. Borde nog börja bada oftare, sen är det ju såå härligt att skölja av sig i iskallt efter man legat i värmen..

tvillbills
- Safir vs. Rubin


Men jag har ett  S T O R T  problem, inga kläder?! Jag som hade planerat att vara ursnygg ikväll, men det sket sig dirr. Hmm, jag har iofs inte använt min svarta tub på en evighet, kanske är det dags att leta upp den igen? Misstänker att den ligger borta hos mamma. Får väl ta mig en tripp dit om en stund. Har ju inte så brottom då jag inte ska bara hos Jess fören om ca 3 timmar. Men om jag inte hittar den då?! hallå, hjälp har någon några idér typ? Fast egentligen, räcker med en grymming frill och good make-up så rockar man stället, eller? Synd att man är så bleeek och nu hinner jag ju inte ta mig till solarieöarna :(, well.. Så fantasifull och påhittig jag är kommer jag säkert på något som bler kanoners!


- Jess & jag i "Tuben"(?)


Safir och jag har dessutom samma probs, dock befinner hon sig ute i skogen: Mölnlycke! Och hon ska med till Jess & Kim :). Men ajg tror jag har en plan för hår & smink, men får se hur det går.. Är inte alltid man får som man vill. Har dock backup för kläderna också..  Egentligen inte så party , men? Eeh, det här kirrar jag galant och då hade min kära kusin Eriqa sagt: - "Briljant Mathina". Haha jaaa, ne nu sitter jag bara här och slöar för att jag inte orkar göra mig iordning.

NÄNUU! Kom jag på att mitt smink är ju förfan fortfarande i Munkebäck hos Liseloth. åååh, det har vart där i evigheter nu Ju, måste ta mig i kragen och åka och hämta det! SNARAST!  
                                                                                                                                                                       /xox Math..

*

Tjänsten som MAN är ledig!  



Arbetsplatsen är i Göteborg med min lägenhet som utgångspunkt, men viss del av arbetet sker från det egna hemmet.

Sökes: Charmig, intelligent, social, välutvecklad, humoristisk, spontan snygging med gärna så lite hår på skallen som möjligt, skön stil och gärna en härlig dialekt!

Sökande erbjuds generösa villkor, semesterförmåner och fria måltider. Övriga förmåner kan nämnas massage varma skumbad samt underbara myskvällar!


Tjänsten är garanterat berikande, och du erbjuds oändliga möjligheter att utveckla dig själv och dina talanger.
Övertid förekommer företrädesvis helger och kvällar, viss natt-tjänstgöring ingår...


Tjänsten förutsätter att du är allmänbildad och den innebär en del externa kontakter då sökanden bör vara utåtriktad, samt ha avslutat tidigare uppdrag(!). Vidare bör du gilla närhet och även gilla att skämma bort och uppvakta. Erfarenhet av att behaga på olika plan är meriterande då vi ej har tid för nybörjarutbildning.


Provanställning i sex månader tillämpas, med möjlighet till förlängning.

Resor såväl inom som utom landet sker.


Vid intresse: Maila CV, personligt brev, foto. (Referenser önskas)
TACK FÖR DITT BIDRAG!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0