- Ett halvt kilo sourcream and onion :)


- Have a heart, please.. Oh dont you have a heart?!


Min käre vän Jimmy ringde och väckte mig halv tio imorse efter att jag i sömnen stängt av väckarklockan. Efter det började messen strömma in som vanligt och jag kunde inte somna om. Bestämde mig då för att ta mig ur sängen och upp till skolan.

I skolan i ca 40 minuter sen följde jag Nath till bussen vid mig, palla Torget liksom? På vägen kollade vi på bilar och pool man vet ju aldrig när man blir miljonär haha.. Fick dessutom med henne på Kokboken, så nu slipper jag göra det själv. Men denna gången får vi allt hålla oss till idén och inte börja ändra oss, dra in andra osv.. På tal om Nath, hon fyller 18 den 25 och då ska jag ta mig fan visa vad myndigheten går för ;).

Kom hem lagom till att hinna göra frukost och sedan VBÅ oxh efter det drog jag med pappa och lillgrannen till Ö&B för att handla till Tillgången och alla torsdagsbarn då fick jag en  ½kilo chipspåse (jag är chipsberoende för er som inte visste det)  wehoo! Nu är min fredag räddad nu kan jag krypa ensam ner i soffan och bara vara. För en kaka vitchocklad fick jag också och kolsyra finns kvar i patronen MOHAA! Nu är det bara att invänta mitt favvoprogram The Hills, det är ju bara förjävla bra och man kan verkligen inte sluta titta.. Kan se samma avsnitt om och om igen! Me like..

      


Min kärlek smidde andra planer ikv,  med min tant och sket i mig, men what ever. Kommer fler tillfällen. Så ikväll är det me, myself and I ifall inte Issa myser till det med mig då, får väl ta att slå henne en pling eller ett mess om en stund. Hon skulle ju träffa min kusin innan nu på dagen och hitta på hyss...

Hela 40 minuter kvar till The Hills, ååååh får väl frossa på nätet sålänge. Längtar dock sjukt mycket till 8e Nov då säsong 4 sätter igång. Hmm, borde jag ladda ner den ist? Nee, för då har jag inget att se fram emot på lördags eftermiddagar när jag är bakis eller allmänt seg och tv torsk.

Tre veckor kvar tills Sofia & Bror är beräknade. Weeeei, längtar efter att få träffa lillkillen :) Sofia e så stooor nu, men gud så vacker. Dom kommer bli så fina och bra föräldrar, likså Sara med lille Patrik!

Sara & Davids son
SÅÅ SJUKT GLAD FÖR ERAN SKULL, GRATTIS & LYCKA TILL (L)


// xox Math..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0