-En hurtig jobbsökande som vill på Nyårskryssning!


Idag har jag vart hurtig! Först skolan, skötte mig galant på båda lektionerna så en guldstjärna i kanten på mig där*. Sen vart jag  i Mölndal, tog en kaffe på vårt allas kära Café Skåne med Jess innan vi gick upp och Mötte Mr B. och gav honom sitt halsband tillbaks. Efter det tog vi oss till Långedrag för att sola, väntetid i över en timma så jag passade på att söka jobb, både på Hemköp & Life :). Dessutom gick vi Snabbt i 20 mnuter, bara runt och runt..

Jag och Jess har nu bestämt oss för att göra ett tappert försök med att dumpa skräpmaten & fimpa ciggen. Hjälp, vi kommer verkligen gå varandra på nerverna. Ska dessutom göra 30st Sit-ups morgon och kväll! Inte NOG med det vi ska även gå slingan i Ruddalen VARJE DAG efter skolan.. Klarar jag detta i 2 veckors tid blir jag fan stolt över mig själv och en hemskt massa Vpoints till mig MOHA!



Jag sitter med Svin-Thess på MSN nu och vi har fått något jävla flipp om att åka på Nyårskryssning, hade vart fett najs att slippa GBG och allt man redan vart med om år efter år. Tänk en kryssning på Cinderella typ, fatta vad gött?! Therese som inte kan bärja sig med nått vill åka om en månad redan haha.. Blir ännu mer lockad när jag vet att Nath åker på kryssning sen 9e Nov och Jess den 31e Okt, svin e dom ;).. Någon som har andra förslag för nyår vad man kan hitta på som är lite ovanligare än middag med dom närmsta och fyrverkerier på gården typ? Jag är i stort behöv av hjälp & förslag!

Har också kommit på att drygt ALLA våra vänner har gått och blivit mansgrisar till hemmafruar. Tex; Sanna med Livve, Ulle med Kenny, Sandra med Tobbe, Lillmick med Mr C (?), Liseloth med Billing och det är väl bara en tidsfråga innan min kära Silly blir likadan med Jim? Jaha, vem ska bli min lyckliga då? Mr X. har jag ju med stolthet gett upp och gjort ganska klart för både, dig, mig, honom & dom!

Party ombord på Cinderella
_________


- Imorn är det skola igen, sen "tandläkaren" dvs UM med Nath, hjäälp, livrädd för hennes skull. Kommer aldrig våga ta ut min när jag sett henne göra det, buhu! Sen blir det nog en tripp till Skåne med Jess igen, får se om Nath vill haka. Måste ringa fröken Karlsson också ang våra saker. Hon kanske också vill med till Skåne, det förvånar mig inte ett DUGG, haha.. Kl. 20 ligger jag bänkad framför TVn igen iaf, för då är det Ugly & Desperate, me like alot.

Kom precis på att allt jag har ätit i dag är två bett på en snickers och typ 5 på en räkmacka, INTE OKEJ !! Får väl göra iordning nått att käka sen krypa ner i sängen och drömma om min Tomat/Basilika/Mozzarella paj jag e sugen på. Men först blir det TV ett par timmar :P

Nath, läser du nu när det ligger bilder uppe? ;)           Ne, ha det gött / xox math c",)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0