- Danmark & öl i hela håret!


Igår morse vid ca 8 kickade vi 160km/h ner till Malmö, käka Ä C K LI GT som bara fan och plocka upp nån. Vidare över till DK och Köpenhamn för bizniz, men dom gick raaakt åt helvette.

Vi bestämde oss för att stanna över natten drack två flaskor smirnoff och det sluta med att jag & eling hamna i bråk på Sam's II, en kareokebar. Bruden blev så aaarg för att Silly sjung bättre en henne och börja dra Mig i håret sen häller hon öl över oss?!!?! Bara för att hon trodde vi skulle ta "hennes" ställe ifrån henne, ha! bröt helvetet loss. jag verkligen  h a t a r  att slåss, det vet fan alla men då och där, det var droppen.

Den pantade blondinen flyger på mig och Ela samtidigt medans hennes kompis bara stod brevid och hejade på (?!). Jag flippa, Silly flippa och hon kan fan inte vart vacker när hon sprang som barnen i afrika därifrån. Oooh den människan, gett mig en bula i huvudet och ett  rivmärke på bröstet.. Om jag någonsin, ever-ever ser henne igen.........
ÅÅÅÅÅÅH Jag hatar för första gången någon på riktigt. ALLVAR!        
Iofs Alvar ifrån Lysekil med ;). 
 

*

Nu är jag hemma, kokar frulle.. Tog bara timma typ att köra hem, och det skulle gå lugnt för att INTE bli stoppad och behöva blåsa och möjligt bli  av med kortet aja.. Vaknade upp i Mölndal och fattade att jag var hemma vilken sek som helst. GÖTT!

Men en sak kan jag också säga om KBH. Bo aaaaaldrig på Hotel Asablon!! Usch säger jag bara. HM!



Idag blir nog sjätte i think, tack Jess du är grym! :). Annars bara slapp. Nu är frukosten klar och jag ska hälla upp fö att sedan gosa ner mig i soffan till VBÅ .

/ xox math.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0