- ångestattack | mysmysmys | projektarbete & CV


Nu ångrar jag mig in i döden mycket. Pappa lurade ut mig på en cigg då jag kom på att jag inte rökt på hela  f u c k i n g  dagen. Helvette vad jag gapar inombords! Skulle ju se hur länge jag kunde hålla mig, men det sket ju sig. Fick sån ångest att jag släkte efter två bloss, räknas det då?

Fick inspiration av Issa om höst & vinterkläder. För mig blir det nog en helt vanlig Everestjacka i år svart & lång. Fast  med tillköpt päls. Kommer antagligen vilja ha en annan jacka nästa år igen så varför slösa massa tusenlappar på nått som används ett par månader?  Så ska jag ha mera masa mysiga skor & väskor i alla olika färger jag kan tänka mig, lite trist att jag bara har svarta väskor nu bara. Ska bli skönt att kunna ha vilken halsduk jag vill och himlens alla färger på mössor & vantar, wiiie vad mysigt det är med höst om man e varm och det inte regnar å blåser strorm.  

Har även försökt att få henne stanna hemma med mig imorn, fixa bloggen, laga mat, se film, snacka skit och röka cigg typ. Hur hon vill göra återstår att se men jag tror det kan bli mysmysmys. (Och nej Issa, man kan inte förbruka ordet Mys).



Jag tror nu att jag ääääntligen har bestämt mig angående Projektarbetet som skulle vart i rullning för längesen. En kokbok! - varför inte liksom? Jag älskar mat, att laga och att äta en kul grej och aah. i think it will be a cookbook helt enkelt. Sådär nu var det klart, jag har bestämt mig. På tal om skolan, hade tydligen prov i Rättskunskap igår men det missade jag då jag var i nordens bästa stad - KÖPENHAMN! Well vi får väl se om jag får göra det på omprovet?

Nu innan jag kryper till kojs tänkte jag få tummen ur röva och skriva om mitt CV, det är väl änna på tiden. Mejla runt det lite och dela ut ett par redan imorn kanske. Sen fyller ju Mr. B 20år på lördag får väl se om jag ger honom en present eller ej ;)..    Nu ska jag sluta jiddra ochh ta saken i händer och skriva CV.
   // xox math..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0