- Affärsresan ändrad.. | Godis, dirr!


- Idag skulle jag tatt min själis, Mikaela i handen och dratt till grannlandet på  
b i z n i z  men det vlev dock ändrade planer och vi avgår från ghettot kl 08 imorn bitti ist. Hur länge vi blir borta och vad denna "affär" gäller håller jag fortfarande oklart för allmänheten, är nog bäst så i think..

Så idag blir det myspys med hon som får mig och le:). Ska strax springa bort och köpa godis, sola också? Hmm, inte bestämt oss ännu. Men vi ligger väl hos mig ikväll och frossar till Ugly Betty & Desperate Housewives MOHA, det gillar vi minnsan!

Så glad för Sara & Davids skull att jag inte finner några ord, dom har skapat ett litet mirakel tillsammans! Inte nog med det så ska Bror-Christian bli pappa om 24 dgr (beräknat) och även Sofia kommer bli en utmärkt mamma, det vet jag!! Så Tvillingarna Söhoel får båda varsin son inom beloppet på en månad, livet är allt underligt ibland. Grattis gummor & bror och självklart David!!   Snart kanske det är min tur ;), i never tell .......

Nee nu får jag slita Fru Moberg (eller ska jag säga Nilsson) ifrån soffan och inhandla godis.. och det DIRR!

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0