- 50 minuters bussresa | Fyllesjuk som aldrig förr..


igår blev det utgång med Jess, Jenny & Kim. Min kära kusin Rebecca stod i garderoben och jag gjorde ett misstag, förlåt! Annars var det en helt okej ute kväll, något annat vill jag inte påstå.

-Vakna upp dagen efter i Kikås är inte alltid det roligaste, sen 50 minuter på en buss när man e sjukt illamående och allmänt trött. Huvudvärken var inte speciellt artig heller. Fyfan säger jag bara..

Har duschat tre gånger annars legat i sängen heeeeela dagen. min rygg känner av det nu så jag gick egentligen bara upp för att ta en deklofenak, brr nu kryper jag enr igen för imorn är det skola sen möta Mr. B med halsbandet.

xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0