Yeaaaaay..

Litet och mysigt.

Tänk dig att du kommer in i en liten, smal hall.. Har en normalstor toa med dusch till höger och lite längre fram litt höger ett minikök. Du står med ryggen mot toan så ar du vardagsrummet med avskärmat till hallen och rakt fram sovrummet med garderober och plats för dubbelsäng och någon hylla/byrå. Det är i stort sätt allt, fönster i alla rummen förutan wc.

Första handskontrakt på 33 kvadrat meter tror jag dom sa och ca 3750kr i månaden, andra våningen och hiss finns. Hejdå länge pappa!   Min syster blev helt upp åt öronen förälskad och vill flytta in omedelbums. Kanske har henne som inneboende ett par månader så jag kan spara lite pengar (hon är villig att betala hela hyran för att få sova i bäddsoffan), är det värt?

Kommer iaf satsa på större TV, kökssaker, sängset, ny bäddmadrass, gardiner, handukar osv sånna flytta-hemifrån-grejer här näsmast.. Kan fan se det framför mig! Tro fan att jag e glad och har frodat pizza och sodar öling nu.

Jag hade rätt, innan årsskiftet är jag ute ur boet <3..

Lucky, fucking me!

Kommentarer
Postat av: Martina

På hemtex är det halva priset på alla gardiner fram till söndag ;) hehe.

2008-11-28 @ 07:59:40
URL: http://muggetina.blogg.se/
Postat av: Issa

Okej för det första : Den är as bra

För det andra: Jag gömde mig endast för att jag är trött på alla människor som fotar mig vart jag än kommer ;)

2008-11-28 @ 14:27:51
URL: http://bagindabox.blogg.se/
Postat av: Helen

Stort är det att få sin första EGNA lght. så jag bara glädjs med DIG sååå mycket, take care...kram söta lilla du

2008-11-29 @ 21:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0